Hoe kan ik kaarten bestellen? Momenteel worden er nog geen kaarten verkocht. Schrijf je onderaan de site in voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van de nieuwe kaartverkoop.
Kan ik mijn kaarten ruilen? Dat is helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn betaalde kaarten annuleren? Eenmaal de kaarten zijn betaald zijn deze niet inwisselbaar voor geld. Kan je er toch niet bij zijn dan mag je de kaarten zelf doorverkopen of wegschenken.
Hoe weet ik voor welke voorstelling er nog tickets zijn? Eenmaal je op de datum geklikt hebt van de gewenste voorstelling krijg je het zaalplan te zien. Alle wit gekleurde stoelen zijn nog vrije plaatsen. Rode stoelen zijn plaatsen die niet meer beschikbaar zijn.
Kan ik tickets kopen voor meerdere voorstellingen? Dat kan. U hoeft geen afzonderlijke bestellingen hiervoor uit te voeren. U klikt op de datum van de gekozen voorstelling en klikt daar de gewenste stoelen aan. U navigeert naar een andere datum waar u eveneens de gewenste stoelen aanklikt. Alle stoelen worden toegevoegd in uw winkelmandje en kunnen in 1 beweging worden afgerekend.
Kan ik nog tickets kopen aan de deur? Via de website kan u per voorstelling het zaalplan consulteren. Daarop is te zien welke plaatsen er voor deze voorstelling nog beschikbaar zijn (witte stoelen). Het is aangeraden om de stoelen onmiddellijk zelf te reserveren zodoende u de voorstelling zeker kan bijwonen.
Ik heb de mail met tickets niet ontvangen. Kijk zeker eens uw ongewenste mails na. Mocht u deze na 1 uur nog niet ontvangen hebben, stuur een mail naar kaartreservatie@lanteern.be met vermelding van uw naam, uw mailadres en de gekozen voorstelling. Wij nemen spoedig contact met u op.
Ik heb een andere vraag Contacteer ons via kaartreservatie@lanteern.be |
|
Hoe moet ik het zaalplan interpreteren? De rij met stoelen beginnende met letter Q: dit is de allerlaatste rij in de zaal, helemaal achteraan.
Wat met andersvaliden en toegankelijkheid? De cultuurzaal is rolstoeltoegankelijk. We voorzien per voorstelling enkele plaatsen specifiek voorbehouden voor mensen in een rolwagen. Dit betreft de plaatsen A-0 en A-11 die u via de normale procedure kan reserveren.
Kan ik kaarten telefonisch bestellen? Neen. Alle kaarten zijn beschikbaar via de website en kunnen enkel op deze manier gereserveerd worden. Telefonische bestellingen zijn niet mogelijk.
Wat als ik de dag zelf ziek ben? Jammer dat je de voorstelling zal missen. Je mag zeker iemand anders jouw tickets cadeau doen. Deze persoon kan er wel van genieten en vertelt je er nadien wel alles over. We wensen je veel beterschap!
Parkeren Momenteel zijn er wegenwerken in de Hogestraat. We raden aan om dus zeker op tijd te vertrekken zodoene u voldoende tijd heeft om een parkeerplaats te vinden. Er mag in Kachtem gratis geparkeerd worden op de Markt en in de omliggende straten.
Ik vind mijn reservatiemail niet meer terug, wat nu? Stuur een mail naar kaartreservatie@lanteern.be met vermelding van de naam en het mailadres waarmee je de reservatie hebt uitgevoerd. Graag eveneens vermelden voor welke datum je tickets hebt gereserveerd. Wij bezorgen u dan nogmaals uw tickets.
|